Organizacja konferencji – porady

Punkty do rozważenia jako lista kontrolna podczas planowania, organizacji konferencji:

Dla sprawnego przebiegu konferencji dokładne planowanie musi być wykonane z dużym wyprzedzeniem. Należy uwzględnić wszystkie ważne aspekty konferencji, dlatego lepiej jest zachować listę kontrolną. Plan zapasowy do obsługi sytuacji awaryjnych jest zawsze obowiązkowy. Planowanie działa lepiej, gdy osoby w komitecie planowania i administracji mają przypisane jasne role i obowiązki.

Czytaj dalej

Przedsiębiorcy: jak zrównoważyć pracę i zabawę

Kroki, które trzeba wykonać, aby zarządzać równowagą między pracą a życiem prywatnym

Istnieje wiele pozytywów podczas zakładania własnej firmy . Bycie przedsiębiorcą daje szansę zobaczenia, jak twoje pomysły stają się rzeczywistością i rosną bardziej, niż myślisz, że to możliwe. Jednym z największych wyzwań w tej podróży są osobiste ofiary, które musicie ponieść, aby odnieść sukces.

Czytaj dalej