Charakterystyka hoteli butikowych

Tymczasowe zakwaterowanie dla podróżnych istnieje od tysiącleci. Rzymianie oferowali podróżnym zakwaterowanie i uzdrowiska termalne. Karawanseraj zapewniły schronienie ludziom i zwierzętom wzdłuż słynnego Jedwabnego Szlaku z Turcji do Chin. W średniowieczu klasztory były schronieniem dla podróżujących pielgrzymów. W podróżach XXI wieku hotel jest wszechobecny. Styl obejmuje zarówno efektowne mega-hotele, jak i skromne schroniska młodzieżowe, nadmorskie kurorty all inclusive i urokliwe wiejskie zajazdy.

Dzisiejsze niekończące się poszukiwania przez podróżnych czegoś „nowego i innego” zainspirowały ewolucję hoteli butikowych.

Ale czym właściwie jest hotel butikowy?

Jakie są cechy hoteli butikowych?

„Hotele butikowe charakteryzują się kameralną atmosferą i specyficznym stylem. Wyróżniają się na tle większych hoteli sieciowych oferując spersonalizowaną obsługę i stylowe pokoje, w których występuje motyw ”.

Czytaj –

 

Chociaż nie ma ścisłej definicji hotelu butikowego, gatunek ten ma zwykle pewne cechy wspólne.

Oto dziewięć cech hoteli butikowych:

Rozmiar – hotele butikowe są zazwyczaj małe, z 10 do 100 pokojami. Są kameralne pod względem skali, tworząc atmosferę bycia osobistym gościem w prywatnym domu, a nie tylko mieszkańcem hotelu. Często mają wspólne „przestrzenie mieszkalne”, w których goście mogą wchodzić w interakcje.

Indywidualność – właściwości mają charakterystyczny klimat i nigdy nie dają wrażenia, że ​​są obiektem z serii. Często działają niezależnie i nie są powiązani z żadną dużą siecią. Mogą być własnością niezależną, ale należą do stowarzyszenia luksusowych hoteli, takich jak Relais & Chateaux lub Small Luxury Hotels of the World .

Design – architektura i wystrój wnętrz hotelu butikowego jest tak samo wyjątkowa jak jego działalność, ale zawsze ekskluzywna i często łączy w sobie historyczne detale z szykowną elegancją. Linie mogą być eleganckie i współczesne lub osobliwe i domowe – a nawet artystyczne połączenie. Hotele butikowe prezentują progresywny styl z wyszukanym wystrojem. Pokoje są indywidualnie urządzone i wyposażone w ekskluzywną pościel oraz ekskluzywne udogodnienia.

Charakter – Hotele butikowe mają zazwyczaj ekscentryczny charakter. Są zabawne i modne, modne i niecodzienne. Ich dziwaczne poczucie humoru można przejawiać poprzez kreatywne oferty gości. Na przykład Hotel Monaco w Waszyngtonie dostarczy złotą rybkę do twojego pokoju, jeśli brakuje ci własnego zwierzaka.

Lokalizacja – znowu nie ma twardej reguły, ale wiele hoteli butikowych znajduje się w najmodniejszych i najbardziej modnych obszarach miejskich. Znajdziesz je w tętniących życiem, dobrze zapowiadających się sekcjach – mogą one być jednym z czynników odmładzania okolicy – i ekskluzywnych dzielnicach mieszkalnych, które są z dala od tłumów, ale z dala od głównych atrakcji miasta. Modne hotele butikowe znajdują się również w kurortach, ogólnie dobrze ukrytych przed głównym tłumem turystów.

Kultura – jako rozszerzenie wyjątkowej osobowości każdej nieruchomości, hotele butikowe często celebrują lokalny smak z silnym wyczuciem miejsca, wykorzystując materiały pochodzenia lokalnego i odzwierciedlając dziedzictwo miejsca poprzez kolor i sztukę. Tematyczne hotele butikowe budują wszystkie wrażenia gości, od wystroju po usługi, wokół określonego tematu, takiego jak sztuka, moda lub sport

Obsługa – wysoce spersonalizowana obsługa to znak rozpoznawczy hoteli butikowych. Personel pozna Twoje imię i nazwisko pierwszego dnia pobytu. Zapewnianie luksusowych udogodnień na zamówienie, takich jak szeroki wybór poduszek i niestandardowych kosmetyków, a także oferowanie wystawnych usług spa, zapewnia bardzo wysokiej jakości, zindywidualizowane doświadczenie.

The Farmhouse Inn w pobliżu Healdsburg w Kalifornii szczyci się nagrodzoną gwiazdką przewodnika Michelin restauracją, w której serwowane są wyśmienite dania kuchni wiejskiej.

Gastronomia – podobnie jak wszystko inne w hotelach butikowych, ich restauracje i bary są zazwyczaj modne, uznane i pochodzą z lokalnych źródeł. Wysoka jakość, autentyczna kuchnia i komfortowa atmosfera koktajli sprawiają, że te restauracje i te miejsca są popularne zarówno wśród mieszkańców, jak i gości.

Klient – typy podróżnych, których pociągają hotele butikowe, są tak samo indywidualne, jak same hotele i są równie modne. Goście lubią kreatywny design, ekscentryczny charakter i luksusową obsługę, będą czuć się jak w domu w butikowych hotelach.

Comments are closed.